Dom Pérignon P2 2003 Magnum (1,5l) v dárkové krabičce

Dom Pérignon P2 2003 Magnum (1,5l) v dárkové krabičce. Druhá reinkarnace šampaňského Dom Pérignon zraje 15 let pro vrchol vitality. Ideální dárek. Kupte nyní!

  • Na skladě
36 995 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Velikost lahve: 0,75l
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Ročník: 2003
Balení: Dárkové balení
 

Připravte se na zážitek, který překračuje hranice obyčejného šampaňského. Představujeme vám Dom Pérignon P2 2003 Magnum – majestátní výraz ročníku zrozeného z naprostých extrémů, který stvořil legendu. Po kruté zimě a jarních mrazech, které decimují, přišla spalující vlna veder a nejsušší léto za dekády. Tento rok 2003 donutil vinnou révu k neuvěřitelné odolnosti, což vyústilo v nejranější sklizeň od roku 1822 a přineslo zdravou, intenzivní úrodu. Nejde jen o víno; je to příběh o triumfu přírody, mistrovsky zachycený v každé lahvi.

Každý vdech vás vtáhne do spirály neodolatelné vůně. Zpočátku ucítíte jemnou květinovou eleganci lípy, která se pomalu rozvíjí v hlubší, praženou, popelavě minerální esenci – nezaměnitelný podpis Dom Pérignon. Toto není jen aroma; je to pozvánka do světa, kde se protíná jemnost s mocí, a každá nuance vypráví svůj vlastní příběh.

Nechte se pohltit jeho fyzickou přítomností. Toto víno vás osloví, vtáhne a probudí vaše smysly. Je hmatatelné a živé, více než jen aromatické. Jeho rytmický vývoj je jako vlna – nejprve prorazí s úchvatnou silou, aby se poté velkolepě rozvinulo na jazyku. Oplývá šlechetností a bohatou strukturou, než se stáhne do hluboké, temné vertikality, která se pomalu táhne k hořkému, sapidnímu jódovému tónu na samotném konci. Je to symfonie chutí, která vás nenechá lhostejnými a zanechá nezapomenutelný otisk.

Dom Pérignon Vintage 2003 Plénitude 2 v exkluzivní magnum láhvi o objemu 1,5l je připraveno pozvednout vaše kulinářské zážitky na novou úroveň. Nabízí fascinující možnosti párování s tradiční kuchyní ostrovů Capri nebo Ischie. Představte si dokonalou harmonii s jemně grilovanou mladou koroptví se šťovíkem, šťavnatou kachnou, nebo rafinovaným králíkem na citronu. Dopřejte si tuto ikony luxusu a výjimečnosti. Tato magnum láhev je nejen nápoj, ale prohlášení o vašem vytříbeném vkusu a investice do nezapomenutelných okamžiků. Nenechte si uniknout tento mistrovský kousek, který je vrcholem vinařského umění.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.