Reklamace

Moc nás mrzí, že se něco pokazilo. Zvolte důvod reklamace, pokračujte podle popsaného postupu a spolu to vyřešíme.

 


 

Přišla mi rozbitá zásilka

  1. Pošlete e-mail na adresu reklamace@vinoteka-praha.cz, který bude obsahovat číslo vaší objednávky a popis poškozené zásilky.
  2. Přiložte fotodokumentaci poškozené zásilky.
  3. My případ vyřešíme s dopravcem a odešleme nové zboží.

 

Zásilka vůbec nedorazila

  1. Pošlete e-mail na adresu reklamace@vinoteka-praha.cz, který bude obsahovat číslo vaší objednávky.
  2. My případ vyřešíme s dopravcem a odešleme nové zboží.

 

Zboží má poškozenou etiketu

  1. Pošlete e-mail na adresu reklamace@vinoteka-praha.cz, který bude obsahovat číslo vaší objednávky a výčet položek, které mají poškozenou etiketu. 
  2. Přiložte fotodokumentaci poškozených etiket.
  3. My případ vyřešíme a případně odešleme nové zboží.

 

Obsah v láhvi je zakalený

  1. Pošlete e-mail na adresu reklamace@vinoteka-praha.cz, který bude obsahovat číslo vaší objednávky a výčet láhví, které jsou zakalené.
  2. Přiložte fotodokumentaci zakaleného vína/alkoholu.
  3. Obsah lahve nevylévejte. Při reklamaci jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality, a to při navrácení vetšiny obsahu láhve. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru. Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.
  4. My případ vyřešíme a případně odešleme nové zboží.

 

Obsah v láhvi je chuťově nezvyklý

  1. Pošlete e-mail na adresu reklamace@vinoteka-praha.cz, který bude obsahovat číslo vaší objednávky a výčet položek, jejichž obsah se zdá chuťově nezvyklý a zkuste problém slovně popsat
  2. Obsah lahve nevylévejte. Při reklamaci jsou uznány pouze prokazatelné senzorické závady kvality a, a to při navrácení vetěiny obsahu lahve. Ze strany dodavatele jsou víno a destiláty skladovány v optimálních podmínkách, částečně v klimatizovaném prostoru. Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.
  3. My případ vyřešíme a případně odešleme nové zboží.

 

Při nedodržení postupu reklamace viz., výše. Vám může být reklamace automaticky zamítnuta. Prosím dodržujte přesný postup při reklamaci. Více zjistíte na tel. 220 000 110.  

Trvanlivost jednotlivých druhů vín a destilátů je individuální. U nepotravinářských produktů (sklenice, karafy, bedýnky, kazety, atd.) se záruční doba řídí novelou občanského zákoníku a je stanovena na 24 měsíců.