MUMM Brut Rosé (0,75l) v dárkové krabičce

  • 1 z 2

V souladu s dědictvím šampaňského domu MUMM vzniká Brut rosé, který připomíná kultovní Cordon Rouge. Sklepmistr vybere 12% až 14% červených vín z vesnic proslulých svými odrůdami pinots, jako Bouzy a Verzenay nebo Riceys na Côte des Bar. Rovnováhy je dosaženo přidáním rezevního vína, konečné směsi dominuje Pinot Noir a Chardonnay, s přidáním Pinot Meunier.


  • Na skladě
1 265 Kč
Kategorie: MUMM
Velikost lahve: 0,75l
Obsah cukru: Brut
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Barva / Typ: Růžové
 

Elegantní růžové šampaňské G.H. Mumm Le Rosé bylo poprvé představeno v roce 1958 na festivalu v Cannes a dodnes patří k nejpopulárnějším růžovým šampanským na světě. Má jemnou a jiskrnou slámově žlutou barvu. Jeho svěží, ovocná chuť je doplněna o intenzivní aroma meruňky, bílé broskve a pražené briošky. Obsah alkoholu 12 %.

Složení: 22 % Chardonnay, 60 % Pinot Noir, 18 % Meunier.
Dosage: 6 g/l. 

Chuť: Červený grapefruit se stopami jahod, třešní a černého rybízu.
Aroma: Lesní plody.
Barva: Intenzivní lososově růžové brýle s oranžovými a růžovými odlesky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

mumm_logo

Vinařský dům G. H. Mumm na výrobu šampaňského byl v Remeši formálně založen v roce 1827. Aby měli jeho majitelé jistotu, že jejich šampaňské bude co nejkvalitnější, nakupovali hrozny přímo od pěstitelů z těch nejlepších oblastí namísto nákupu šťávy nebo moštu z hroznů. Dne 16. listopadu 1876 nechal Georges Hermann Mumm u příslušných úřadů v Remeši zaregistrovat název „Cordon Rouge“, který je dnes synonymem vynikající pověsti tohoto vinařství. V roce 1875 se rozhodl ozdobit každou ze svých lahví vysoce ceněnou Cordon Rouge neboli rudou stuhou Légion d’Honneur, nejvyšším francouzským civilním vyznamenáním, jež vytvořil Napoleon I. Kromě toho, že je Cordon Rouge symbolem výtečnosti, ztělesňuje také ducha, který je hnací silou tohoto vinařství: úsilí o dokonalost, duch dobrodružství a pestrosti.

Šampaňské G. H. Mumm nalezneme ve více než 100 zemích celého světa, přičemž v Evropě je to přední značka šampaňského, zejména pak ve Francii a Itálii. Společnost rovněž pracuje na rozšíření svých trhů do Asie. S téměř osmi miliony lahví prodaných každý rok po celém světě je dům G. H. Mumm v současné době třetím největším výrobcem šampaňského na světě. Celou filozofii domu G. H. Mumm lze shrnout do známého sloganu Georgese Hermanna de Mumma „Jen to nejlepší“.