Novinka

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami Limited Edition (0,75l) v dárkové krabičce

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami – Umění, které ochutnáte

Představujeme vám víc než jen šampaňské – Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami, mistrovské dílo, které ve své exkluzivní limitované edici spojuje legendární vinařství s vizionářským uměním japonského mistra Takashiho Murakamiho. Je to pozvánka do světa nefalšovaného luxusu, rafinovaného požitku a sběratelské vášně. Nenechte si ujít příležitost vlastnit kousek historie, který obohatí vaši sbírku a pozvedne každou oslavu na nezapomenutelný zážitek.


  • Na skladě
9 995 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Velikost lahve: 0,75l
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Barva / Typ: Růžové
Obsah cukru: Brut
Ročník: 2009
Balení: Dárkové balení
 

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami – Umění, které ochutnáte

Představujeme vám víc než jen šampaňské – Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami, mistrovské dílo, které ve své exkluzivní limitované edici spojuje legendární vinařství s vizionářským uměním japonského mistra Takashiho Murakamiho. Je to pozvánka do světa nefalšovaného luxusu, rafinovaného požitku a sběratelské vášně. Nenechte si ujít příležitost vlastnit kousek historie, který obohatí vaši sbírku a pozvedne každou oslavu na nezapomenutelný zážitek.

 

Exkluzivní spojení umění a šampaňského

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami není jen nápoj, je to umělecké dílo. Ikona pop-artu, Takashi Murakami, vdechl tomuto ročníku jedinečný vizuální rozměr, který okamžitě zaujme a přidává mu nevídanou sběratelskou hodnotu. Každá láhev je důkazem, že design a mistrovská výroba mohou jít ruku v ruce, vytvářeje něco skutečně originálního. Vlastnit tuto edici znamená projevovat vytříbený vkus a ocenit spojení dvou světů, které symbolizují dokonalost a inovaci. Je to symbol vaší výjimečnosti.

 

Vzácný ročník 2010 – symfonie chutí

Ponořte se do komplexního světa chutí mistrovského ročníku 2010. Dom Pérignon Rosé 2010 je výsledkem mimořádných klimatických podmínek a pečlivé práce, která dala vzniknout šampaňskému s bohatou, komplexní chutí a nezaměnitelným charakterem. Očekávejte explozi aroma červeného ovoce, citrusů a jemných kořeněných tónů, které se snoubí s minerální svěžestí a sametovou texturou. Každý doušek je oslavou života, korunovanou dlouhým, rafinovaným závěrem, který zanechává na patře nezapomenutelný dojem.

 

Více než láhev – investice a nezapomenutelný dárek

Dom Pérignon Rosé 2010 Murakami přesahuje rámec pouhého šampaňského. Je to symbol prestiže a vytříbeného vkusu, který dokonale poslouží jako nezapomenutelný dárek pro ty nejvýznamnější okamžiky – od výročí po oslavu životních úspěchů. Díky své limitované edici a umělecké hodnotě má navíc značný investiční potenciál. Není to jen okamžitý požitek, ale také trvalá hodnota, která se bude s časem zhodnocovat. Získejte kousek, který vypráví příběh a stává se součástí dědictví.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.