Dom Pérignon Blanc 2008 Metuzalém (6l)

Dom Pérignon Blanc 2008 Metuzalém 6l. Luxusní šampaňské z omezené edice. Symbol prestiže od roku 1855. Legendární nektar, jeden z nejprodávanějších. Kupte si výjimečný zážitek.


  • Na skladě
149 955 Kč
Kategorie: Dom Pérignon
Velikost lahve: 6l
Země původu: Francie
Oblast: Champagne
Barva / Typ: Bílé
Obsah cukru: Brut
Ročník: 2006
Balení: Dárkové balení
 

Od roku 1855, kdy se zrodil Dom Pérignon, se nejedná jen o šampaňské. Je to symbol nepřekonatelného luxusu, nadčasové elegance a nespoutané radosti, který si vydobyl své výsadní postavení v elitním světě. A nyní máte jedinečnou příležitost vlastnit jeho velkolepé ztělesnění – Dom Pérignon Blanc 2008 v úchvatném formátu Metuzalém (6l), stvořený pro ty nejvýjimečnější okamžiky.

Proč je Dom Pérignon volbou těch nejnáročnějších? Tisíce milovníků skvělého vína po celém světě každoročně činí tento legendární nektar jedním z našich nejprodávanějších šampaňských vín. Jeho kouzlo okouzlovalo ikony jako Andy Warhol, Marlene Dietrich a Marilyn Monroe. Mistrně stvořený Richardem Geoffroyem, hlavním sklepmistrem v Dom Pérignon a "Pierrem Balmainem" světa nespoutaného luxusu, je každá bublinka pečlivě promyšlená a plná historie, která zanechává nesmazatelný dojem.

Richard Geoffroy, básník, filozof a epikurejec, popisuje svůj výtvor jako "trvalé objevování výjimečnosti". A skutečně, toto mistrovské dílo zrálo neuvěřitelných 7 let ve sklepích, aby dosáhlo absolutní dokonalosti. Každá kapka je svědectvím o bezkonkurenční trpělivosti a nekompromisní snaze o tu nejvyšší kvalitu, která se projevuje v každém doušku.

Připravte se na symfonii chutí a vůní, která vás naprosto pohltí. Buket se rozevírá s prosvětlenou, květinovou delikátností, která se postupně transformuje do hlubokého, vápenitě minerálního charakteru. Objevíte neodolatelné akcenty kandovaného ovoce, svěží vegetace a exotických kafrových listů. A jako velkolepé finále se tento aromatický balet prohloubí do temné a lákavé sféry koření a lékořicového kořene, zanechávající nesmazatelný dojem. Toto není jen šampaňské; je to cesta za ultimativním smyslovým zážitkem, který vás uchvátí.

Nenechte si ujít šanci vlastnit tento kultovní symbol luxusu a neopakovatelných okamžiků. Dopřejte si Dom Pérignon Blanc 2008 Metuzalém (6l) a povzneste každou oslavu na legendární událost, na kterou se nikdy nezapomene.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

dp_logo

Přesto, že je značka Dom Pérignon vlastně vrcholnou řadou šampaňského firmy Moët & Chandon, vedeme jí, pro její výjimečné postavení, na našem webu samostatně...

Když se v roce 1668 otec Pierre Pérignon stal správcem sklepů benediktinského opatství v Hautvillers, bylo jeho nepokrytým cílem „vyrábět nejlepší víno na světě“. Tento mladý mnich, jemuž v té době bylo pouhých 30 let, musel mít vizionářského ducha a výjimečnou odvahu, aby si stanovil tak vysoké ambice. Podařilo se mu změnit dějiny vinařství a dnes je znám jako duchovní otec šampaňského. Dnes značka Dom Pérignon představuje zvěčnění vizionářského přístupu svého zakladatele, vize, která vyjadřuje podstatu skutečného luxusu: neustálé znovuobjevování výjimečného.

2019 - současnost

"Musíme důvěrně znát naše vinice a naše vína, musíme je hýčkat, naučit se je milovat, abychom tvořili šampaňská, které usilují o harmonii.", říká Vincent Chaperon, který se stal sklepmistrem Dom Pérignon v roce 2019 po třináctileté praxi po boku Richarda Geoffroye, bývalého Chef de Cave.

Vincent považuje vizi Dom Pérignon - harmonii jako zdroj emocí - za skutečný raison d'être, smysl bytí. Tato vize dává smysl jeho tvůrčím ambicím a vede ho při plnění úkolů, které mu byly svěřeny: Každý rok znovu objevuje šampaňské, aby překvapilo a potěšilo, a vyvažuje omezení daného roku a jedinečnost Dom Pérignon.

Sklepmistr čerpá inspiraci z počátků šampaňského domu, udržuje estetický ideál Dom Pérignon, pečuje o jeho tvůrčí dědictví a přináší své odborné znalosti i citlivost.

1991 - 2019

Znovuobjevování je vodítkem pro inspiraci Richarda Geoffroye, chef de cave (vrchního sklepmistra) Dom Pérignon, když vytváří každé nové značkové šampaňské Dom Pérignon.

Richard Geoffroy říká: „Hrozny nikdy nejsou v jednom roce stejné jako v roce dalším. Pokud sklizeň neodpovídá pevným standardům Dom Pérignon, nebude v takovém roce značkové šampaňské vyrobeno. Nejde o posouzení hodnoty – jde o estetickou vizi.“

Z tohoto tvůrčího závazku se rodí jedinečný charakter Dom Pérignon. Vždy existuje nečekané paradoxní napětí mezi výraznými kvalitami daného roku a nadčasovým duchem Dom Pérignon, dojem, který dává šampaňskému charisma, přináší beztíži, vzdušnou bohatost a poddajnost od prvního dojmu až do samého konce.

Opravdová emoce Dom Pérignon je přesně v napětí podporovaném značkou, jejíž název je důvěrně spojen se zrodem šampaňského před více než 300 lety, značkou, jež se v průběhu času stala nedostižnou ikonou luxusu.

Šampaňské Dom Pérignon patří do skupiny LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) - největšího světového podniku s luxusním zbožím, vlastnícího jedinečné portfolio s více než 60 prestižními značkami.