Charles de Cazanove Brut Nature (0,75l)
Popis
Ponořte se do světa ryzí elegance s Charles de Cazanove Brut Nature – šampaňským, které redefinuje dokonalost! Už žádné kompromisy ve sladkosti. Toto je stvoření pro skutečné znalce, pro ty, kteří touží po naprosté čistotě a autenticitě. S minimálním „dosage“ pod 3 g/l zažijete chuť, která je samotnou esencí přírody – bez jediné zbytečné sladkosti, jen ryzí, nefalšovaný charakter. Připravte se na explozi smyslných vůní: svěží citrusy tančí s něžnými broskvemi, než se na patře rozvine chuť ostrá jako břitva. Každá kapka je symfonií ovocné a minerální svěžesti, oživená bezpočtem temperamentních bublinek, které doslova explodují na jazyku a zanechávají dlouhotrvající pocit absolutní svěžesti. Za touto mistrovskou kompozicí stojí nejen vášeň, ale i preciznost a historie. Každá láhev obsahuje 25 % pečlivě vybraného „reserve wine“ z mimořádného ročníku 2013, který byl samotným Robertem Parkerem ohodnocen neuvěřitelnými 94 body ze 100! To není jen šampaňské, to je investice do zážitku, který se nezapomíná, a potvrzení vašeho vytříbeného vkusu. Dopřejte si luxus, který si zasloužíte, ještě dnes!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Šampaňské Charles de Cazanove je synonymem ke slovům rodina a oddanost. Dům založil v roce 1811 Charles Gabriel de Cazanove v Avize, samotném srdciCôte des Blancs. Bylo mu pouhých 24 let a pocházel z rodiny skláře. Nicméně nejvíce rozvoji domu přispěl jeho syn, který uplatnil své botanické znalosti v boji proti fyloxéře (révokazu) a udělal z Charlese De Cazanove seriózní společnost.
Tento šampaňský dům zásoboval mimo jiné prince Metternicha, rakouského diplomata a politika, a francouzské prezidenty za třetí republiky: MacMahona, Sadiho Carnota a Emile Loubeta.
V roce 1902 při příležitosti podepsání takzvané Srdečné dohody byl Edward VII, král Spojeného království a Irska, přijat v Paříži právě s Champagne Charles De Cazanove Brut1893, které měl velmi rád. Edward VII jej nechal speciálně dovézt z Francie s vlastní osobní etiketou.
Po smrti Charlese Nicolase, syna zakladatele, roku 1903 se dům předával z generace na generaci.
V 1992 se stal dům partnerem 45. ročníku festivalu v Cannes.
Dnes dům produkuje kolem 3 miliónů lahví ročně.