Absolut Vanilia 38% (0,7l)
Popis
Představte si dokonalost v každé kapce. Vstupte do světa, kde se luxus snoubí s přírodou – se Absolut Vanilia. Toto není jen tak obyčejná vodka; je to mistrovské dílo, zrozené z té nejlepší ozimé pšenice ze sluncem políbeného jihu Švédska. Prochází unikátní metodou kontinuální destilace, procesem tak precizním, že je opakován více než stokrát, aby vám přinesl absolutní, dechberoucí průzračnost a čistotu, kterou jinde nenajdete. Zapomeňte na umělé příchutě! Tajemství neodolatelné chuti Absolut Vanilia spočívá v jejím dokonalém spojení s ryzí, přírodní vanilkou – bez jediného zbytečného zrníčka cukru. To je záruka sametově jemné, bohaté a autentické vanilkové esence, která pohladí vaše smysly a zanechá nezapomenutelný dojem. S obsahem alkoholu 38 % je to síla, která tančí s elegancí.
Jak si vychutnat tento klenot? Ať už toužíte po čisté, ledové extázi v nízké sklenici, kde se naplno rozvinou vanilkové tóny, nebo hledáte základ pro ty nejluxusnější koktejly, Absolut Vanilia je vaší volbou. Proměňte každý okamžik ve slavnost a dopřejte si chuť, která předčí všechna očekávání. Pozvedněte své zážitky ještě dnes!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Absolut Vodka – Švédská legenda s celosvětovým úspěchem
Příběh počátků
Absolut byla založena v roce 1879 Larsem Olssonem Smithem, který se zapsal do dějin jako průkopník vodkařského průmyslu. Smith revolucionalizoval výrobu vodky zavedením nové metody destilace zvané kontinuální destilace, kterou nazval Absolut Rent Brännvin (Absolutně čistá vodka) a která vytvářela čistší destiát ve srovnání s tradiční metodou pomocí destilačních kotlů. Smith byl průkopníkem v používání nedávno vyvinutého destilačního zařízení Aeneasa Coffeyho ve Švédsku a vytvořil vlastní sérii rektifikačních kolon, které odstranily prakticky všechny nečistoty a vyprodukovaly velmi čistou vodku.
Smith vytvořil výzvu monopolu na prodej alkoholu města Stockholm tím, že svou vodku prodával za hranicemi města za nižší cenu než produkt monopolu. Smith nabízel zdarma lodní výlety k destilérce a Rent Brännvin ("Čistá vodka") měla obrovský úspěch.
Moderní éra Absolutu
V roce 1917 švédská vláda zmonopolizovala alkoholový průmysl v zemi. V roce 1979 byl vybrán starý název Absolut, když byla uvedena vodka vyšší cenové kategorie - Absolut Vodka. První zásilka Absolut Vodky byla naplněna v destilérce Åhus 17. dubna 1979 a Absolut Vodka byla poprvé uvedena na prodej v USA v Bostonu o dva měsíce později.
Absolut je součástí francouzské skupiny Pernod Ricard, která koupila Absolut za 5,63 miliardy eur v roce 2008 od švédského státu. Absolut je jednou z největších značek lihovin na světě (po Smirnoffu a Bacardi) a prodává se ve 126 zemích.
Výroba a filozofie "One Source"
Výroba Absolut Vodky je holistickou cestou narozenou ze švédské tradice výroby vodky a závazku k jejímu zdroji a komunitě. Filozofie "One Source" znamená, že většina výrobního procesu probíhá v malé vesnici Åhus ve Švédsku a v jejím okolí.
Suroviny: Všechny ingredience pro Absolut Vodku pocházejí z jižního Švédska. Každá kapka vody a každé zrno pšenice pochází z jednoho zdroje vody a jedné komunity. Používá se pouze odolná ozimá pšenice z oblasti obklopující Åhus v jižním Švédsku, protože úrodná pole v jižním Švédsku jsou ideální pro pěstování pšenice s výnosem přibližně dvakrát vyšším než světový průměr.
Absolut kupuje 20 procent pšenice pěstované ve velkém regionu Skåne ve Švédsku, což činí ročně přibližně 125 000 tun. Voda se čerpá z vlastních studní, které jsou hlubší než 140 metrů. Voda byla filtrována švédským podložím po tisíce let a poskytuje přirozenou chuťovou texturu, kterou nelze vytvořit v laboratoři.
Destilace: Podle zákona Evropské unie musí být vodka destilována na více než 95 procent čistého alkoholu a lahvována s minimálně 37,5 procenty objemového alkoholu. Absolut používá velmi velké kolony: první kolona je rmutová kolona, druhá je kolona surového lihu, která pomáhá odstranit některé sirné sloučeniny, třetí je extrakční kolona a hlavní rektifikační kolona dále rafinuje líh až na 96,4 procenta alkoholu.
Na rozdíl od mnoha vodek, Absolut neprochází "aktivní filtrací", známou také jako uhlíková filtrace, ani nepoužívají žádné zaokrouhlovací činidla (jako cukr nebo glycerin) v neochucené vodce.
Ikonická lahev a marketingový fenomén
Lahev byla přepracována do stylu staré švédské lékárenské lahve, která byla nalezena ve výloze starožitnictví ve Starém Městě ve Stockholmu. Design lahve se od té doby téměř nezměnil.
První reklamní kampaň Absolutu běžela více než dvacet pět let od svého spuštění v roce 1980. Kampaň zahrnovala mnoho různých druhů reklam, jako umění, móda, města a Hollywood. Jejich reklama získala stovky ocenění, včetně členství v Síni slávy marketingu Americké marketingové asociace. Absolut byla přijata do Síně slávy v roce 1992 spolu s pouze dalšími dvěma značkami: Coca-Cola a Nike.
V roce 1983 oslovil prezident a generální ředitel Carillon Michel Roux umělce Andyho Warhola, kterému zaplatil 65 000 dolarů za vytvoření reklamy pro Absolut jako součásti ikonické Absolut Art Initiative.
Udržitelnost a budoucnost
Každý rok se v Åhusu vyrábí 100 000 000 litrů vodky, což odpovídá úžasnému průměru 500 000 lahví za pracovní den. Absolut Vodka je největším švédským potravinářským exportem, přičemž 99 % všech vyrobených lahví se vyváží po celém světě.
Dnes má destilérka uhlíkově neutrální destilaci a každá lahev Absolut Vodky je vyrobena z více než 53 % recyklovaného skla. V produkci je vše, co lze znovu použít nebo recyklovat, skutečně recyklováno. Méně než 1 % odpadu končí na skládce.
Od roku 2018 Absolut prodává ročně více než 100 milionů litrů vodky, čímž potvrzuje svou pozici jako jedné z nejúspěšnějších a nejikoničtějších značek lihovin na světě.