Hennessy X.O (0,7l) Exclusive Collection 2017 by Marc Newson

  • 1 z 3

Limitované edice koňaku Hennessy X.O v designové láhvi, navržené jedním z nejvlivnějších designérů, kterým je Marc Newson. V rukách světově proslulého designéra Marca Newsona vznikla dynamická, moderní variace na ikonický tvar karafy Hennessy X.O, která boří konvence a pohání oblíbenou značku koňaku k vzrušujícím novým obzorům. Jedná se o limitovanou edici, odvážnou reinterpretaci karafy Hennessy X.O. Tak jedinečný jako dílo moderní architektury, podtrhuje tento design blend, nacházející se uvnitř, nezměněný od roku 1870, a současně umisťuje Hennessy X.O na pole moderního umění. 


  • Na skladě
4 990 Kč
Kategorie: Hennessy
Velikost lahve: 0,7l
Země původu: Francie
Oblast: Cognac
Stáří: X.O
 

Limitované edice koňaku Hennessy X.O v designové láhvi, navržené jedním z nejvlivnějších designérů, kterým je Marc Newson. V rukách světově proslulého designéra Marca Newsona vznikla dynamická, moderní variace na ikonický tvar karafy Hennessy X.O, která boří konvence a pohání oblíbenou značku koňaku k vzrušujícím novým obzorům. Jedná se o limitovanou edici, odvážnou reinterpretaci karafy Hennessy X.O. Tak jedinečný jako dílo moderní architektury, podtrhuje tento design blend, nacházející se uvnitř, nezměněný od roku 1870, a současně umisťuje Hennessy X.O na pole moderního umění. 

Marc Newson říká: "Je to zároveň čest a trochu i strach, přistupovat k ikoně, jakou je Hennessy X.O. Je zřejmé, že tento blend překonal čas a žije nyní velmi současným způsobem. Jako pro designéra je pro mě důležité tvořit věci, které budou přesně takto odolné testu času. Karafa Hennessy X.O má nádherný původní tvar. To, co jsem chtěl udělat, bylo použít design, abych zdůraznil blend - jeho barvu a smyslové vlastnosti - jak je to jen možné. " Newson, jeden z nejvlivnějších designerů současnosti se tak připojí k elitní stáji vizionářů, mezi nimiž je Arik Levy, Tom Dixon a Nicolas Winding Refn, kteří každý přinesli svým dílem jedinečnou perspektivu Hennessy X.O.

Design limitované edice od Marca Newsona dodává Hennessy X.O karafě zcela neočekávaný směr. Jakmile vybrousil tvar láhve do její nejčistší podoby, rozhodl se designér převzít její tradiční dekorativní motivy - hrozny a listy - a znázornit je ve formě vlnitého reliéfu. Tyto proužky jsou možná nejodvážnějšími designovými prvky, které byly kdy v rámci ikonické karafy Hennessy X.O použity.

"Přímé linie se mi zdály být modernějším výkladem toho, co již existovalo," vysvětluje Newson. "Co se mě týče, myslím, že pruhy skutečně zdůrazňují sílu tvaru této karafy. Když se na nich zachytí světlo, dokáží vyzdvihnout jak karafu, tak její obsah, čímž vše činí hřejivějším a hmatatelnějším. Ve svém souhrnu jsou všechny tyto designové rvky určeny k tomu, aby zprostředkovaly jedinečný, hluboký zážitek koňaku."

Pro zvýraznění fúze blendu a skla, navrhl Marc Newson čisté průhledné dárkové balení ze vstřikovaného plastu, vyžadující precizní ruční práci. Vzhled vnějšího obalu dokonale ladí s duchem Hennessy X.O, hledícího do budoucna, a zároveň jeho zdánlivá jednoduchost kontrastuje s technickou výzvou, kterou ve skutečnosti představuje. Jeho čistý, ergonomický tvar je vytvořen v komplexním plastu, který se obvykle používá pro lahvičky parfému. Limitovaná edice Hennessy X.O 2017 je zároveň prvním použitím tohoto druhu plastu ve světě lihovin.

Hennessy Comité de Dégustation roztřídila chuťovou odyseu Hennessy X.O do sedmi odlišných kapitol, které se navzájem nepozorovaně propojují jedna v druhou. Ačkoliv se tato vnímání mění v závislosti na individuálním patře každého jednotlivce, jeho porozumění a životních zkušenostech, tyto kapitoly se obvykle odvíjejí takto:

1. Sladké tóny: Příchuť kandovaného ovoce obejme patro, jakmile se náznak sladkosti pomerančů propojí s jemnou kyselostí meruněk.

2. Vzrůstající žár: Teplé ovocné příchutě vedou k pocitu rostoucího tepla a pomalu odhalují komplexní chuť trpělivě zrajících eaux-de-vie.

3. Pikantní ostří: Silný pikantní tón dráždí patro s výraznými pepřovými podtóny.

4. Proudící žár: Vlna tepla se proměňuje v nesmírnou zakulacenost. Robustní a smyslná.

5. Čokoládové utichání: Známá, dobře zakulacená chuť bohaté, tmavé čokolády, hladí patro s hedvábnou, lehce sladkou jemností.

6. Křupavost dřeva: Úchvatný pocit z dubových tónů prokládaných vanilkou se na chvíli objevuje a poté pomalu mizí. 7. Nekonečná ozvěna: Mizející dubové tóny zanechávají dlouhý, přetrvávající závěr, podtrhující jemné rozdíly každé chuti a složitost procesu míchání a dlouhého zrání Hennessy X.O

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

hennessy_logo

Zakladatel společnosti Hennessy, Ir Richard Hennessy, bývalý žoldnéř francouzského krále, dostal v roce 1765 jako odměnu za své služby pozemek ve městě Cognac ve Francii, kde se usadil a začal obchodovat s lihovinami. Jeho syn James se pustil do výroby brandy a přejmenoval původně obchodní společnost svého otce na Jas Hennessy and Co. Stejné jméno nese tato firma dodnes, v jejím vedení je v současnosti osmá generace rodiny Hennessy.

Rodinné tradice jsou udržovány i jinak. Aby byla zachována stejná kvalita koňaku, je při jeho výrobě nesmírně důležitá práce vrchního míchače. V roce 1800 se jím ve společnosti Hennessy stal Jean Fillioux a dnes tuto pozici zastává jeho prapraprapravnuk. Hennessy byla vůbec první společnost zaměřená na výrobu alkoholických nápojů, která koncem 19. století začala používat reklamu. Díky tomu se jméno Hennessy stalo v krátké době známé na celém světě, značka si brzy získala prestiž a dobré jméno a zůstala dodnes symbolem nejvyšší kvality a luxusu.

Hennessy stojí také za celosvětově uznávaným dělením koňaků podle stáří jednotlivých pálenek, které jsou v nich obsaženy od nejmladších, označených V.S. přes starší V.S.O.P. až po nejstarší X.O., jejichž nejmladší složka musí být alespoň šest a půl roku stará. Ty nejlepší druhy Hennessy jsou míchány z pálenek starých několik desetiletí a ve značkách Richard Hennessy a Hennessy Paradise jsou obsaženy pálenky staré více než sto let.

Společnost Hennessy se v roce 1971 spojila se značkou Moët & Chandon, v roce 1987 se pak stala součásti největšího konglomerátu s luxusním zbožím na světě - LVMH.

 
Nacházíte se na stránkách s prodejem alkoholických nápojů. Pokračováním v prohlížení potvrzujete, že vám již bylo 18 let. Tyto stránky používají soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.